- what to say

Hm.. idag har jag vaknat och är sjuk, inte så upppiggande, dock inte värsta sjuk bara liite. hehe!
men jag har värsta känslan idag när jag vaknade, eller alltså jag fick värsta känslan. Vet ni vad jag Hatar?
När det är folk jag känner väl som har vart väldigt bra vän med en person/eller raggat. Det beror ju på vem personen är i talan, men iallafall, har börjat umgås/ragga på personen återigen. Visst, det är svårt att förklara det märker jag nu när jag skriver men det jag menar är att när jag vet att Någon person jag tycker om, snackar väldigt mycket med en person jag  vet Den tycker är väldigt snygg eller något sånt, så känner jag mig fruktansvärt i underläge. Jag får super dåligt självförtroende. Inte för att personen i fråga gör något fel, utan för att det tar på Mig, som person. Är det löjligt tro? Oavsett ,så är det iallafall vad jag känner.
   Eller tex. om jag ser en tjej som är jätte vacker, och jag vet att andra också tycker det, men vill inte säga det till mig Bara för att dom vill vara snälla? Varför skulle det vara snällt liksom? när jag vet att dom ljuger mig rätt upp i ansiktet. Varför gör man en sån grej, är det bara för att dom/ni vet att jag ser sämre ut än henne, som ni pushar på med massa löjliga lögner om "den andra" personens utseende? 
   Sen hatar jag folk som går bakom sina pojk/flickvänners ryggar!! Finns inget värre än att veta om att den ena personen i ett förhållande är jätte flirtig mot andra och är det enbart för att dom är snygga, så dom vill få dom intresserade? Eller bara snackar med massa folk på ett sätt som inte är rätt när man har en pojk/flickvän? Varför gör man ens sånt, att snacka med folk man vet skulle göra sin partner ledsen om dom visste vad man gjorde? - Hade du tyckt om det kanske?- nej skulle inte tro det va.

Så sug kuk på er som inte tar era nära och kära på riktigt, utan ni tar dom förgivet.

( ni kanske inte alls förstår vad jag pratar om, men jag vill bara få ur mig en massa skit )

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag förstår precis vad du menar! Jag tycker PRECIS samma sak!!

2008-12-04 @ 17:29:39
URL: http://ojohanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Nu kör jag igång med en tävling i min blogg där du kan vinna ett superfint armband värt 400kr så delta du med och så får vi hålla tummarna att du vinner :)

2008-12-04 @ 18:13:15
URL: http://bbasic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0