hipphurra

IMORGON FYLLER JAG ÅR, yey!
Men det är inge viktigt, så det skippar vi..

Nu har jag inte tagit mig tiden till att skriva blogg på några dagar, men nu fann jag mig tiden och orken kände jag.
Mina dagar har vart ganska random, i söndags var jag på julmarknad i Uppsala, det var rätt mysig stämning på stan den dagen tyckte jag nog. Fulla tomtar på scenen och grejer, (y) vädret var absolut inte det bästa, Men det gick väl iallafall. Jag tycker man känner sig så dyster och nere av regn och när det är grått ute. Det är inte bra för social livet känner ju jag!
Senare på söndagskvällen träffade jag emil, lika trevligt som vanligt. Han åkte hem jätte sent  ( enligt mig, eftersom jag är kvällstrött, heh) :o så jag var monster trött när jag vaknade upp dagen där på, Men det var så värt det.
Måndagen var ju inte lika mycket stoj, Men hamnade ändå hemma hos emil, har inte så jätte mycket att säga om måndagen, Trots att den var väldigt mysig.  Tisdag.. idag vill säga, så har jag vart i skolan, haft bara massa tråkig matematik, Och även ett prov. Jag måste väl åtminstone kunnat skrapa ihop ett G på provet iallafall, hehe. Ni får höra mer om det sen när jag får tillbaka provet, sen efter skolan åkte jag in till stan med stephanie, tanken var att vi skulle träna, men jag kom ju på att min kusin fyllde år, så det vart ingen träning :/ suck. Men massa julklappar fixade jag på stan iallafall, känns skönt att ganska mycket utav det är klart. Nu sitter jag hemma och väntar på avgång till Alexander, han fyller hm... 13? idag, tror jag. Han blir ju tonårig, åh så söt.

Åh herre min skapare, den här veckan är hektisk, enligt mig.. idag hade jag prov, och på torsdag har jag prov i en bok jag knappt börjat i, åhnej. Sen ska vi ha läst ut en annan bok i veckan också på Svenskan " i taket lyser stjärnorna" den är faktiskt rätt bra. Men inte nog med det, utan jo.. Nästa vecka har jag prov i daturkunskap, och i matte IGEN!? Blir så trött på det här, hah!
   Imorgon ska jag inte fira min födelsedag med familj och vänner, utan det blir i helgen.
Min födelsedags spenderas förmodligen med emil<3 Vill ni veta en sak som är rätt tragisk? - jo, jag önskar mig typ ingenting :o, så jag har skrapat ihop 3 saker jag önskar mig.. ( gymkort, pengar till resa i vår och så vare ngt mer som jag inte kommer ihåg ) INTE ALLS MYCKET, vad gör man liksom.  menmen, Nu ska jag åka.


Hoppas ni får en trevlig kväll, puss gott folk!



















Jag vill ha tillbaka snöööön, inte massa skit regn!

Dagens citat: "Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka"

Kommentarer
Postat av: Barre

Jag kommer troligen glömma bort det tills imorgon men jag önskar dig lycka till. =)

2008-12-02 @ 16:52:17
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: Barre

Oj nu skrev jag fel. XD Menade grattis i förskott. ^^

2008-12-02 @ 16:52:44
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: amelie

klart din födelsedag är viktig :D

Grattis i förskott då :)

Ja usch, de där böckerna vi ska läsa är inte kul..

2008-12-02 @ 20:05:36
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Om du vill ha din blogg fixat stumpan är det bara säga till ^^

2008-12-02 @ 22:30:56
URL: http://ojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0