regret

idag har jag inte riktigt känt glädjen med allt. Alltså varje dag brukar det finns något som gör det lilla ljuset på dagen, men idag kände jag inte riktigt att den fanns där. Att få umgås lite med stephanie var ju ett plus, men inte mycket mer än så har vart positivt idag.
   Blivit alldeles för mycket idag.. jag vill nå mitt mål, men inte på fel sätt! Jag känner att jag behöver en motivation till det här, för att lyckas ordentligt. 
"varje dag är den andra lik",jag vill inte behöva ha det så här med allt detta, jag vill vara med om självkänsla och verkligen förstå hur det är att vara nöjd med sig själv. - jag ska ta tag i det här, nå mitt mål.. men ta tag i det

"du är helt underbar"



dagens citat "were there is a will there is a way"

Kommentarer
Postat av: Sarah

äre dina ögon (:?

2009-01-07 @ 15:53:17
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: kusin vitamin

fan lollo, vad händer med din uppdatering?

2009-01-09 @ 23:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0