allt och ingenting

Alla har väl sina funderingar på livet antar jag.
varför man lever, vad det är till för nytta, vem som finns vid ens sida i svåra situationer osv.
jag ska inte säga att jag förstår hur folk har det,när dom har dåligt..men jag vet hur svårt det kan vara i vissa situationer, och det är i dessa tillfällen man behöver någon som finns där oavsett läge. Det är inte ofta det finns människor som står för sina små meningar "jag finns alltid för dig", det stämmer nästan aldrig. Det är i de svåra tillfällena det känns som att hela världens människor går emot en.  Men det är just i detta tillfälle det måste finnas ngn i bakrunden, även om man inte alltid orkar lyssna på alla problem en person har, så tycker jag åtminstone att man ska lyssna på vad ens vän har på hjärtat, det betyder så  mycket mer än vad man kanske tror.

Jag har haft mina upp och ned gångar som alla andra, men har dock vart med om en hel del.. hela mitt liv har jag vart uppväxt med press och ångest. Ni som känner mig väl, vet vad jag vart tvungen att handskas med. Men idag,efter allt som hänt så känner jag mig ändå ganska lycklig på insidan, trots att det är mycket som svider så är det ganska bra ändå. Hur jag känner över mig själv, har inte med någon annan att göra.. jag hoppas det inte går ut allt för mycket över er, men jag försöker. Jag har haft den här känslan hela mitt liv. Jag är inte nöjd med mig själv, svårare än så är det inte. Men just nu, känner jag mig svagare för mig själv än någonsin. Vad är det som är fel? varför nu? jag önskar det bara försvann. Men tack sophia, tack för att du försöker.. jag uppskattar det väldigt mycket mer än du tror, & för er andra deet kanske går ut över. förlåt, jag uppskattar eran omtanke med. Så som ni står vid min sida genom mitt liv, ska jag stå vid eran sida när ni verkligen behöver ett stöd för att orka.

nu ska jag åka hem till far min,ha det jätte bra. & puss på emil <3

Kommentarer
Postat av: sophia

åh gumman. Jag vet hur det är att ha en sådan ångest, att man absolut inte är nöjd över hur man ser ut osv. Man har sina dagar, veckor eller månader. Men man ska aldrig sluta kämpa mot sitt mål. I like u alot!

Förhoppningsvis så kommer jag att stå vid din sida, så länge som du vill att jag ska göra det. För det är inte jag som slutar utan dom jag försöka hjälpa som knuffar bort mig. Så snälla. Försök ha fast mig, för du är en underbar person och har inte varit så här glad på länge.

Puss på dig Louise & massvis kärlek till dig <3

2008-11-27 @ 21:17:18
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/
Postat av: Barre

Jag undviker att tänka på meningen med livet för det slutar alltid med samma svar: det finns ingen mening. ^^ Då blir jag deprimerad så jag skippar det och är glad istället. =)

2008-11-30 @ 10:56:08
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: stephanie

Du är en bra människa, du.

2008-11-30 @ 12:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0