6 dagar kvar

Nu är det 6 dagar kvar till avgång. Om 7 dagar är jag i Thailand. Jag vill inte! jag vill inte missa julafton, nyår. Det ska firas med mys och vänner. Inte bort från allting och inte med alla sina nära o kära. heh.
Kommer hem den 1 Januari.

Jag har vart dålig på att skriva blogg, jag vet. Jag har inte alls haft ork att skriva av mig eller prata med många alls..
Snart är det helg och helgen är verkligen på tiden till att planeras!? tjejer. Tjejmiddag på fredag eller lördag, vi måste prata ihop oss.
Idag ska jag köpa nya piercingar, jobba sen till knivsta tror jag. Är lite sugen på att sova hos Sophia också men det blir så klurigt eftersom jag inte har några grejer med mig till stan :o ( och jag vet sophia, jag har inte pratat med dig om det här ens. Men jag är sugen på det, haha. )

Jag har nästan ingenting att säga. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

länge du ska va borta =(

2009-12-11 @ 02:03:03
Postat av: sophia

Hihi sötnos :) det är bara och komma :D

2009-12-11 @ 09:00:22
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0