agdgshh

Oj va jag inte hann skriva av mig igår!
Idag är det i alla fall 15 december, åker till Thailand imorgon. Vill meddela alla mina kära att jag kommer sakna er tokmycket och jag hoppas att ni kommer ha det bra medans jag är borta. Är det något, så når ni mig på telen (fast tänk på att det skiljer 6 timmar) så är kl 18.00 här hemma, så är kl 00.00 där :p Godjul och gottnytt år då.
<3
Idag är det en fin dag. Vaknade upp med jätte mycket snö. Det är fint, men svin kallt som ni alla vet. På morgonen när man är nyvaken så är det inte jätte skönt att komma ut i total kyla.

Jag har i allafall haft en jätte skön/trevlig helg. Tack tjejer.
I lördags var vi hemma hos Arpine och hade tjejmiddag. Vi gjorde middag tillsammans, och jag vill lova att det krävdes tålamod, men det vart bra! Sedan runt halv 12 tog vi bussen in till stan. Åkte på någon hemma fest, som inte var så jätte lyckad. Fast vi hade det trevligt ändå, visst?
Sedan typ kl 1-2 ingen aning. Så GICK vi in till stan från portalgatan i klackskor. ajaj.
Åkte lite "skridskor" och det gick ju sådär. Jag hade en del blåmärken dagen efter. haha!
Aja, som ni kanske förstår så hade vi det bra i alla fall.

Nu sitter jag i skolan, försöker göra klart lite rester. Fast jag kommer inte på något jag ska skriva om. Jag tror jag har hjärnsläpp.
Nu ska jag försöka ordna upp min dag. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: arpine

jag kommer sakna dig något otroligt, komma kännas tomt utan dig lousie. Men jag hoppas att du får det jättebra därborta och att du får en toppen jul och nyår trots att du inte är hemma. <3

2009-12-16 @ 20:38:49
URL: http://aarpine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0