FEST

Kan behöva varna för långt inlägg.
Jag har fyllt 18 gott folk. Första kvällen jag drar ut på krogen, tappar bort legitiamtionen.. bäst!
Hade det jätte trevligt på VIP. Dock kan jag säga till er som inte är 18 att krogen är så överskattad. Jag tycker nästan att hemma fester är trevligare.. i alla fall än VIP.
Dagen efter var jag jätte bakis och hade inte alls kraft att ta mig ur sängen, så det vart ingen skola.
Sedan efter Sophia hade slutat skolan så åkte vi till hovet med Magnus och kollade på DIF-MODO. Det var en väldigt spännande match. Matchen slutade 2-2. Sophia skämde ut sig en del på matchen. Så jävla roligt:
S: - KOM IGEN DÅ HOLMEN!
S: - Louise, det är 2 holmen på plan.
L: - "Jaha" Sophia.
S: - Nej fan det är 3 Holmen... Eller fan förresten det var bara reklamen på tröjan som hette holmen.

As pinsam tjej :P satt och skrek "heja holmen" typ, fast ingen hette så. Hahaha lilla.
Sedan åkte vi hem till min mor i alsike och sov där. Vaknade upp och tog oss till SACO-mässan. Där vi skulle tillbringa 4 timmar. Vi var klara efter 1 timme. Så jävla värdelöst :p menmen, det funkade med rätt sällskap.
Sedan tog vi oss ner till staden och handlade massa hårfärg och Sophia köpte paket åt mig :D Sedan hem till mor min i Alsike igen och åt middag med min släkt och fira mig lite. Efter det åkte vi hem till Sophia och rå slockna på en gång. Båda var jätte trötta!
Nu är det Lördag och jävlar vad det ska festas ikväll. Sophia och jag förbereder lista och färgar Sophias hår. Listan var bra och organiserad enda fram tills jag glömde den i stan. Så... Vi fick skriva en lista för hand och den är inte alls organiserad. Allas namn står huller ombuller. Menmen, ni får anstränga er lite. hehe.
Snart ska jag och Sophia hem till pappa i Sunnersta och fixa mina naglar och göra nagelförlänging samt göra oss i ordning. Kl 16.30 bär det av mot blåvingen med förberedelser.
Tjejer och killar vi ses då!! Tagga till förfan, det kommer bli så grovt party. Hejpåer!

Kommentarer
Postat av: sophia

hjärta dig

2009-12-06 @ 18:08:17
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0