uppdatering

Jag har inte skrivit på hur länge som helst nu. Datorerna här nere har vart för sega för min smak, så jag har inte gett det tid. Men nu skriver jag.

Vi sitter och väntar på transfer bussen till flygplatsen, den avgår 14.30 thailänsk tid.. alltså 1,5 timmar kvar. så jävla varmt, så jag dör..
Ont har jag också, Jag har nämligen gjort en liten sak för mig själv :D cant tell you more.
planet är beräknat att ta 12 timmar, så jävla ovärt. fyfan.

Ska berätta lite snabbt om resan. Vi har vart på 5 öar tror jag det är? badat solat och sånt. Sedan har vi vart ute och ridit på stranden (tjejerna) medans killarna var på fyrhjulings tur :p Var väldigt mysigt. Utforskat en massa kring städerna. Inte mycket faktiskt.
Jag och bellan var endast ute på "krogen" en gång. La inte ner en krona på alkohol typ, vart bara bjudna.. så det var ju skönt. Träffade några sliskar, som vi försökte bli av med och sa hela tiden " vi ses imorgon, där och där" Men vi kom aldrig dit, för som sagt.. de var sliskiga.

Så när jag var på stan samma dag, så träffade jag på dessa sliskar och dom undrade vart fan vi var :P så jag skyllde på att vår båt anlände försent. Då vart dom lite irriterade och frågade när ikväll vi kunde ses då? Så jag sa en tid, dum som jag är.. Men Självklart dök vi inte upp, stackars människor. Så jävla lurade :p hahah!
nog om detta.

Vi har haft det ganska skönt. Om det inte hade vart så att vi hade längtat efter något där hemma så hade nog resan blivit bättre! Jul ville man ju inte missa, Nyår vill man ju inte missa.. Alla älskade fina där hemma vill man inte vara utan. Osv.

snart är vi hemma i alla fall. Puss på mina älskade, snart ses vi <3<3

Oj nu vart det mycket. Skriver sen, hejdå!

Kommentarer
Postat av: sophia

<3<3

2010-01-01 @ 14:42:14
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0