flytta?

Rakt på sak!
Jag måste ha jobb! Är det någon som har något förslag över jobb som är hyfsat kul och rätt bra betalt?
Så här ligger det till i alla fall. Far min har en lägenhet till mig så fort jag får ett jobb, på sysslomansgatan i Uppsala. Jag känner ju att det är rätt värt att satsa på. MEN JOBB!?

Helgens händelser har vart trevliga än så länge.
Igår/Fredag- Träffade Siri, Helal och Sophia på stan och käkade på indisk restaurang. Satt där i ca 3 timmar, bra kämpat tjejer. Efter restaurang besöket begav vi oss till biografen och såg på Changeling. En Otroligt bra film, väldigt se värd! Den var en sann historia, och det gjorde det hela väldigt mycket bättre. Usch den var hemsk, vi satt och grät var och varannan scen. Haha! Den rekommenderar jag.

Idag/lördag-
Vaknade typ 10.00 av att Emil höll på och "väckte" mig. Var as trött i alla fall, och ville sova vidare, men grabben hade andra planer. haha, mysigt åtminstone. Sen skulle han ut och övningsköra, så vi tog en sväng till Fäboden. As söta djur där! jag vill ha en fågel, en stor en! Får se hur kvällen lider.

En sak till.
Jag vill färga håret. Men har beslutsångest!!?? hur ska jag göra.
Och isåfall, vilken färg? Kom gärna med förslag, Det behövs Verkligen.

Tack och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du passar sjukt bra i rött hår bruden!

Tycker du ska fortsätta med det, och om du vill ha något annorlunda kan du ju alltid byta nyans? :)

Eller så kanske du kan testa brunt?

Du är fin i allt, så<3

2009-01-24 @ 22:55:32
URL: http://queenofthebeautifuls.blogspot.com/
Postat av: amelie

håller med, du passar i rött :)

men du kanske vill göra någon förändring?

Tyvärr vet jag inget jobb, men du hittar nog något snart. Skönt med egen lägenhet också :)

2009-01-25 @ 00:44:23
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0