ond cirkel

Hur ska jag förklara hur jag känner?
allt detta som sker, har inget slut.. finns det ens ett slut?

Jag trodde att allt skulle bli bra för 1, 4 år sen, men jag hade uppenbarligen fel.
Efter avslutet så startade "känslan" igen, och idag står jag här som ett jävla frågetecken och inte vet vilken väg jag vill gå? Är det verkligen så det ska behöva vara resten av livet, jag vill verkligen veta.
Jag vill vara säker på att det kommer bli bra, och att jag gör rätt beslut här i livet, Men har jag gjort det nu?- det är frågan.
Mitt problem har inte med någon annan att göra, men jag vill att ni ska veta att om det går ut över er, så är jag väldigt ledsen för det.

För er som inte vet, så går jag på ätstörnings enheten en dag i veckan och pratar om "mina problem" och försöker få ett slut på det hela.
Idag fick jag höra en konstig sak från min kontakt person, hon sa såhär " Vi ska inte prata om din vikt och hur du ser på det, för det kan jag ändå inte påverka"
- VAFAN GÖR JAG DÄR DÅ ?, om jag inte kan få den hjälp jag behöver, så skiter jag i hela jävla processen.
Jag vill känna mig vacker, jag vill känna mig smal, jag vill känna mig nöjd med saker jag gör. Men Inget av detta kan jag få hjälp med? är det så hon menar, så är det hela inte ens värt ett försök.

"Kan man leva ihop med någon om man inte älskar sig själv?" för att älska någon annan, så måste man kunna älska sig själv?, det är vad jag har hört. Men måste det stämma?, det skulle jag inte tro. Jag älskar emil, men förstör jag för honom genom att låta detta påverka hans liv? Alla dessa frågor, men jag har inget svar. Så jävla trött på att vara omedveten om typ allt.
Nu frågar jag er, läsare.. Är det rätt att ha en man älskar om man har detta problem, är det dumt gjort mot honom?

Idag har jag iallafall fått träffa min stephanie, jag och Sophia var och hälsade på henne i några timmar, det var jätte trevligt. Kan inte vänta tills imorgon typ, för då kommer bruttan till skolan, sedan ska vi tillbaka till henne och ha lite tjej dag. puss på det

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men gumman! Klart det inte är något fel med att du älskar honom! Visst, det är bara du själv som kan få dig att älska dig själv. Ingen annan, men det är fan i mig inte fel av dig att älska någon!

2009-01-19 @ 21:32:21
URL: http://bbasic.blogg.se/
Postat av: amelie

men du är ju smal?

Jag skulle göra vad som helst för att ha din kropp.

Vackert hår

Vacker kropp

Fint aniskte

Förstår inte riktigt hur en söt tjej som du kan tänka så?

Men jag vill ju också bli smal så...



Jag tycker du är grymt vacker iaf!

2009-01-20 @ 13:08:34
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0