härlig dag?

Igår var jag med Emelie typ hela dagen, njöt av vädret och träffa någon vän till henne och sedan kom danne. Åkte precis när han kom iofs. Pappa ringde och ville att jag skulle betala hyran, så jag var tvungen att åka från Emelie trots att vi hade tänkt sova över :/.  Så äre ibland!
Vart upphämtad ialf, fixa allt. trevlig dag!

Idag, PISS väder. Orkar ingenting i sånt här skit! hehe. Skulle egentligen kanske ha gått på stan med Amelie idag, men vädret tar emot. Så det kanske blir någon annan dag. Nu snart blir jag upphämtad av moder och ska åka till fullerö, tror jag. Sedan ska jag jobba ikväll. *jippie.

På torsdag ska jag på födelsedagskalas hem till stephanie. Prinsess tema!?!?! vad fan ska man ha på sig :oo blir nog ingen prinsessa för mig asså. haha, sry darling.
Ska på studentkalas på fredag. Innan det ska jag till Creative Makeup och bli sminkad och sånt tjaffs, kul tyyp.


Oh happy day

Kommentarer
Postat av: amelie

måste man beställa tid på Creative Makeup?

Ja vi får ta en tripp till stan någon annan dag.

Kanske denna helg om du kan? :)

2009-06-03 @ 10:55:56
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0