Fredag, och vad innebär det?

Just nu ligger jag i Alsike, lite småsjuk. Är dock på bättringsvägar och känner att jag måste ut o göra något, inte sitta o förruttna i soffan. Jag är sugen på pikilia, om ni vet vad det är? Det är en grekisk rätt med 4 olika köttsorter, jätte smaskigt. hehe.

Helgens planer är inte massiva.
Idag ska jag vara med fialotta, får se om de andra tjejerna är sugna på att umgås. Isåfall har vi nog tjejkväll. Annars blir det mys för bara mig och Sophia, vilket funkar lika bra! Skulle däremot vara väldigt trevligt om alla tjejerna kunde umgås tillsammans<3.

Resten av helgen är inte Alls planerad.
Allt får bli spontant, men det kan vara rätt skönt ibland.

Nu ska jag ta en dusch, så får ni ha en toppen helg!


Kommentarer
Postat av: emil

Jag tror bestämt jag hört rycktas om att du har planer på söndag.

2009-11-06 @ 19:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0