hard work, work.

Jag kunde inte sova inatt. Ångesten tog över. De få timmar jag sov, så drömde jag mardrömmar. Så det vart ingen skola idag, rent psykist så mår jag inte tillräckligt bra för att göra något i huvudtaget. Blir vara hemma och vila idag, fram tills jag ska jobba...
Jag vet att det krävs arbete bakom att bygga upp en stabil tillvaro. Det arbetet är lite för krävande just nu. Jag behöver vila, ta hand om mig själv typ. Fast jag vet inte hur. Jag längtar så mycket tills vi åker till Thailand så jag får stabilisera mig i värme och närhet med familj. Så mysigt!
Fortsätter det såhär så kommer jag hamna så efter i skolan, jag klarar inte av stressen. Man får helt enkelt ta det stegvis.

Idag ska jag först jobba på akisbarackerna. Sedan ska jag iväg till c12 tror jag det var, och städa korridorerna och det där. Efter det ska jag iväg till Ulleråker och städa. Så jävla mycket jobb, vi får se om jag står ut. heh.
Som sagt, hard work, work.

Nu ska jag äta lite frukost. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0