how u doin?

Idag mår jag ganska bra. Tror dock att jag har brist på typ vitaminer för jag känner mig helt hängig o sliten även fast jag inte gjort något speciellt.
Känner mig ändå ganska glad, för imorgon är det Måndag. Ny vecka, ny start. Jag ska ta mig till gymmet imorgon vilket jag latmaskat mig med på senare dagar. Så det ska bli skönt!

Helgen, jag har faktiskt inte gjort något speciellt i helgen. Vart med min sophia, träffat kevzon och försökt fira en släktings 60års kalas. Det blev ju sådär. Men resten har vart trevligt, och lugnt.
Nästa helg ska jag försöka få igång flickorna på lite mera ös.
Jag var även med Emil ett tag i Söndags, det var trevligt.

Fyfan va tråkiga saker jag har att skriva. Jag skriver nästa gång när jag har något att skriva om!
ha det så bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0