jag är sämst på detta med fantasi

Sitter på medproduktion, tror jag. Jag och Sophia håller på spelar in media rapporter. Vi ska välja ut några nyheter, sedan spela in detta som en nyhetssändning. Jätte jobbig uppgift. Tror ni jag kan vara seriös och läsa bra eller? nej.
Sophia sitter och spelar in sin rapport just nu, hon låter som en gammal nersunken kvinna. hahaha så fult.

Jag var på stan med Arpine och Emelia igår, hitta Faktiskt inte så jätte mycket jag ville ha. Märkligt nog! men jag köpte ett par nya leggings. Lite coolare sådär. Arpine köpte också en as porrig tröja ( i want ) men jag har redan så många liknande, så det vart inget utav det.

Nå vad händer i helgen. Jag vill ta det rätt lugnt, käka middag med vänner. Kanske hitta på något roligt?
Ge mig förslag.

Jag har faktiskt ingenting att skriva om. Bara massa vammel.. heter det så? Ingen aning, men ni fattar.
Nu ska jag gå. Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0