man gör allt man kan

när magen bränner, ett hårt tryck i bröstet och du känner hur du måste spänna dig för att inte släppa ut allt. När tårarna kommer fast du håller emot och när du försöker byta tankebana, men allt det jobbiga kommer tillbaka på engång ändå. Då är det på tiden till att börja leva och må bra.
Om man inte vet hur man gör då? Om man är helt insatt i sin ånger. Hur gör man då.
Det är en jävla bra fråga. Att få en ångestattack får en att känna sig så patetisk, som att man är helt jävla ensam. Fast man vet att man egentligen inte är det. Jag vet att det finns folk som håller med mig i detta. "have you ever felt all alone even though you are in a crowd".

VAD ÄR DET FÖR DAG I DAG, VAD ÄR DET FÖR DAG I DAG (8)
Jo det är idag jag får min hamster, åh va mysigt. Jag längtar så! Den är hemma vid 13 tiden. Cant wait.
Jag ser fram emot en jätte bra dag.
Vi hörs kanske ikväll. Puss

Kommentarer
Postat av: nichole

lollo <3 hamster

2009-11-30 @ 02:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0