onsdagsmorgon

shabba allihopa! ^o) kan man säga så, med ett S o allt?
Skitsamma, nu är det sagt.

Vill ni veta en sak? Jag kom inte iväg till skolan idag heller. Fast det gjorde inte så mycket denna gång, för jag gjorde klart min uppgift som jag ska vara klart tills idag, förra gången. På naturkunskapen!
Fast däremot missade jag viktig info på Svenskan skulle jag tro. Jag har mailat mina lärare och hoppas dem skickar den informationen som jag behöver.
Idag typ måste jag shoppa. Jag håller på att få abstinens. Jag vill ha något nytt. Fast vet ni? Jag köpte faktiskt några nya saker i typ måndags. Som jag inte hunnit använda. FAST det räcker inte. Vem håller med att man bara Måste ha nya saker, annars känner man sig otroligt tråkig och ful varje dag? haha.
Jag kanske är lite löjlig.
Jag ska o fixa frukost på sängen snart. Jag är super sugen på müsli :D

Och juste!! Kommer ni ihåg att jag sa att jag beställt kläder osånt? Det har inte kommit, jag blir så jävla trött. Jag har fått det jag beställde från Nelly. Det som jobbar på asos lär ju ha fått något uppstoppat så dem inte kan gå och göra deras jobb. För det stod faktiskt att jag skulle få mina kläder inom 3 arbetsdagar. Och nu har det gått typ 7? Jag vet inte, men alldeles för lång tid i alla fall!

Nu ska jag dra. Ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0