From this day forward,You shall not walk alone.

Jag blir så TRÖTT! usch jag hatar när folk bara klagar o gnäller.
Meningen med att ha folk som står än nära är att underlätta för varandra och vara stöd för varann. Inte tynga ner en person!

Jag ser i alla fall fram emot en jätte trevlig helg med nära o kära, hoppas den blir så lyckad som jag önskar.
Det ska bli så underbart skönt med lov, jag behöver det verkligen.

Jag är så fruktansvärt stolt över mina vänner, som finns för mig fortfarande.. trots allt som har hänt, jag är så jävla tacksam att ni finns då, nu och förhoppningsvis alltid. Jag älskar er. Jag förtjänar er inte, men ni är så otroligt bäst.

Jag har inte så mycket mer att lätta på just nu, ha en bra helg.
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0