some people are not made to be honest

Jag är så jävla lessssssss!
Det finns inte ord för hur vissa människor verkligen kan förstöra för andra.

Har man sagt en sak, ska man fan stå för det.
Vissa vänner säger " åh jag finns där" vissa säger " jag lovar "
Men det är bara rent jävla skitsnack.
Vissa människor föds som lögnare. Om jag ska vara uppriktig så finns det bara 2 människor jag litar på fullt ut, ni vet nog vilka ni är. Sjukt tacksam.
Men för er andra, vad fan håller ni på med?
Behandla de människor ni bryr er om, med respekt och trohet.. så kommer dom finnas kvar längre.

( detta är inte riktat till alla, det finns guldkorn också )

Nu ska jag inte bara skriva massa dåligt, som vanligt!
Jag har haft ett riktigt bra lov, faktiskt. Har vart med mina underbara vänner.
imorgon ska jag vara med Sophia, kanske kika lite på stan. försöka färga mitt äckliga hår, samt jobba.
Ska bli trevligt, vi får se vad kvällen bjuder på för festligheter.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

svårt att visa att du kan lita på mig, och finnas där när man inte räknas in.. <3 snälla gumman läs bara din blogg typ en vecka tillbaka o försök se det ur mina ögon. heartbreaking.. vill inte ha några ursäkter eller nånting, just saying

2009-11-04 @ 18:47:51
URL: http://device.blogg.se/
Postat av: helal

hjärtat, så fort du gjorde slut med emil och visade att du vill komma tillbaka var jag öppen för det. Så jävla glad. Det kan lätt bli att man tänker "aa nu när ni gjort slut passar det" men absolut inte, jag blev bara så otroligt glad. men från FÖRSTA sekund var jag helt utesluten. Jag fick höra att ni hade planer, ni gjorde saker, pratade med varandra. fyfan vad jobbigt det har varit men jag kände inet att jag ska behöva; hörni tjejer kan jag få vara med. kändes inte helt bra bara .. men ialf, älskar dig & tycker det är tråkigt. men självklart, går att fixa <3

2009-11-04 @ 23:29:29
URL: http://device.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0