kulturnatten

Hade ni en trevlig kulturnatt? Vart det något kulturellt?
Inte för mig i alla fall.

Jag hade planerna att ha middag/förfest hos mig, vart inte så pga vädret.
Blev däremot käk på Rififi med Emil och Victor, sedan vidare till isabel och hade lite trevligt småfestande.
Runt 23 tiden gick vi in mot framfickan och stannade där någon timme-trots att det var sjukt mycket människor.
De vart natt käk på burger king. Äter aldrig där,men det var gott. Hade fått fördomar att det var äckligt efter jag jobbade där för något år sedan. Jag hatade jobbet och trodde därför att jag skulle hata maten, men icke.
 
Hur som helst, det var en rätt bra kväll.

Idag ska jag hem till mor min i Alsike och äta mat och umgås med familjen. Trevligt!
Far min kommer hem från Italien idag, jag är så jävla avundsjuk över att han vart där medans jag suttit i kalla Sverige.

Tänkte lägga upp en bild, på något utav det bästa i mitt liv. Någon jag älskar till döds!
( min älskade ängel, bellan )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0