i'll stay with you forever

Stuck in the past.

Fler människor tror på att "tiden läker alla sår".
Här kommer en fråga på detta. Har du någonsin sett ett riktigt djupt och allvarligt fall på ett sår? och sett resultatet. Det blir aldrig bra igen.
Under all utstyrsel så syns det inte. För dig som har sett på djupet,under allt detta. Så förstår du att det är en större skada än vad andra ser.

Hursomhelst.
Jag ska skriva om något som står mig väldigt nära till hands. Om en person jag aldrig kommer glömma. En person jag förevigt kommer älska.
För det som känner mig nära, kommer förstå precis vem och vad jag skriver om.

Det första jag vill börja med att berätta för Dig är att jag älskar dig. Trots det du gjort mot mig, så kommer jag aldrig att tycka illa om dig. Trots att jag tror det ibland, så vet jag att du var det bästa jag hade. Jag önskar jag hade berättat för dig oftare hur mycket du betydde för mig. Så kanske vi inte hade stått här idag? Det är en fråga jag ställer mig själv varje dag.
Jag önskar du hade kunnat se vad du hade och valt en annan väg i ditt liv. Tyvärr vart det inte så och jag får ta det som det är idag. Jag saknar dig.
Jag vet att jag inte är så bra på att uttrycka känslor efter vad som hänt. En sak vet jag och det är att du har hjälpt mig att vara stark.
Du var en så fin människa, men såg det inte själv. Och nu står vi här idag och jag kämpar varje dag för att må bra utan dig.

/ din

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0