hardcore

Galen kväll igår. Det går inte att neka!

Jag och Cilla kände redan i Söndags att vi skulle fixa en återställare åt Cilla på Måndagen. Det resulterade gott. Jag ,Cilla, Oliven och Erik drog igång lite chill hemma hos mig. Det blev rätt crazy, massa nostalgiska lekar och många skratt.
Om vi säger såhär! Erik fan va du förlorade pokern.. herreugud. :o haha.
Vi hade bestämt oss för att inte sova. Jag som vanligt kör hela vägen ut men resten av gänget deckade typ.. vilka mesar, haha..

Louise "-  nu har du ollat mitt lackan, bajsat ner min toalett utan att spola och spottat tuggad skinka på mig. Värt!?
Vem kan detta vara om? hahahah.

Jag tycker faktiskt att det här med dygnandet börjar gå överstyr. Fast det går inte att sova, så enkelt är det. Har ingen jävla anledning om varför. Som en klok person sa till mig idag " Du måste se till att skärpa dig. Du mår inte bra"
Men JO FAN va bra jag mår.... lite för trött faktiskt, men det spelar ingen roll.

Nu ska jag gå o se på avatar igen, i cant wait. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, måndagsfest kan inte gå bra, alltså ...

2010-02-09 @ 21:24:40
URL: http://cecilias.mine.nu
Postat av: Erik

Legendariskt bby!

2010-02-10 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0