Im afraid of feelings

Att ignorera känslor, är som att ignorera själen. Vilket är detsamma som att ignorera livet i sig självt. Jag skulle råda att börja lyssna på känslorna. Vilket är bland det svåraste som finns när man inte vill styra sig efter vad känslorna väljer. Väldigt ofta så vill man inte det som ens känslor vill, för det blir ofta fel.

"Nästan alla vet vad en känsla är, tills man ombeds definera den"

Jag har prestationsångest.
Det känns otroligt stressigt med allting just nu. Jag vet att jag ligger efter som Fan i skolan, men jag orkar inte ta igen det. Jag har fått mer jobb också. Jag klarar inte pressen. Jag vill bara gå i ide och vakna upp när allt är lugnt igen. Vilket jag vet att det inte kommer bli dock. Det finns inte en chans ivärlden att jag kommer klara mig igenom skolan om det ska fortsätta såhär, har sån jäävla ångest!!

Nu till något gladare samtalsämne.
Igår var jag på partaj med mina vänner hemma hos Fredrik Thor.
Det var ju lite spårat, jag minns inte ett dugg knappt : / lite värdelöst. Men det lilla jag minns så var det ju trevligt.
Minns att jag Sophia Wilsby och Oliven tog taxi hem på kvällen, och Sophia raggade på taxichaffören! haha.
Vaknade upp med VÄRLDENS baksmälla. Kunde knappt kolla så Sophia sprang iväg och handlade frukost till oss.
Sedan vid 17.00 begav jag mig till någon resturang uppe vid Martin Luther Kings plan och åt alla hjärtans dag middag med familjen. Sedan åkte jag iväg och jobbade i Upplandsväsby! oskönt.
Nu ska cillis snart gästa. Vi hörs, puss.

Kommentarer
Postat av: amelie :)

du har helt rätt om känslor! <3

2010-02-14 @ 21:33:08
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0