snygg sophia

Dagens grej; Piercade Såfia i septum och pierca mig själv i Snakebite. Hc brudar <3

Vaknade upp med magont, och begav mig aldrig till skolan.
Vid typ 13 tiden kom älskade Såfia över och vi pierca som sagt. Sedan vidare till Flogsta och ungdomsmottagningen. Satt där i ca 1timme och väntade på våran tur. Så jävla trött man hann bli :o
Amelie åkte till sig, Såfia till sig och ensamma Lobstern lunkade hemåt i kylan SJÄLV. haha! Jag klev av på någon ny hållplats som jag inte vanligtvis brukar kliva av på, för att jag trodde det var närmre. Men efter några hundrameters gång så förstod jag att jag "gått vilse" haha. Jag visste inte vart jag var.
Nu är jag hemma i alla fall, väl behållen och har fått lite motion. Skön.

Imorgon har vi idrott i korskyrkan, ovärt med bara en lektion imorgon och det är idrott. Ska ha en övernattningsgäst inatt, även kallas Cillster. Jag ska tvinga ner henne till max ikväll. Jag är såå sugen!

CYA MONSTERS


Kommentarer
Postat av: amelie :)

max låter lockande!

2010-02-15 @ 20:53:59
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0