17 januari

Jag har egentligen jätte mycket att skriva om. Fast jag känner att jag inte orkar, så det blir bara ett lätt uppdatering.

Hela helgen har spenderats hemma hos fam. fogelfors på party! Har vart bra, fast jag var vart rätt oparty, så det vart inte så långvarigt för mig. Tack i alla fall.
Gårdagen var rätt uppspelt, mycket tankar som sprutade..
I veckan har jag vart med vänner, inte mycket som hänt faktiskt.. Jobbat lite grann också.
Jajojuste, jag har klippt mig också, inte jätte nöjd. Men man ska ju inte grina över det, det växer ju ut :p

Jag sitter och kollar på utlandsresor, jag längtar som fan till i sommar då det blir far och flyg till utlandet.
Jag känner verkligen att jag behöver sol, det får en att må mycket bättre. Vilket alla kan behöva.
Hur mår ni ? Jag mår i alla fall bra... det får lov att funka, ska försöka göra roliga saker denna vecka så jag kopplar bort lite från vardagen.
Jag saknar marshan.

Ikväll ska i alla fall Arpine sova kvar hos mig, det blir bra. Puss och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0