bad day

Idag är ingen bra dag i huvudtaget.
Jag mår inge bra, jag har ont i hjärtat.
Jag behöver någon som kan leda mig, snälla.
Fan va allt ska vara svårt.
Jag behöver någon som står mig nära, innan jag går under.
Jag behöver någon som bryr sig, innan det är försent.
Jag behöver någon som kan finnas där, nu när jag verkligen behöver det.

Allt detta är förgått. Det finns inget kvar, ingen lycka. Jag vill tillbaka dit, till lyckan.

Bara massa känslor som kommer ut, vet egentligen inte ens vad jag skriver.
Endast från hjärtat.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-01 @ 23:22:48
Postat av: amelie

gumman då <3<3!!!



(den tomma kommentaren var jag som skicka, lite fel där)

2009-10-01 @ 23:23:17
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: öralltid.. no more.

förlåt för att jag gör dig så olycklig hela tiden, trodde jag åtminstone kunde göra Nånting rätt.

Men jag misstog mig visst.

2009-10-06 @ 15:14:51
Postat av: lis

öralltid has no end

2009-10-06 @ 18:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0