tuesdag

Jag känner mig så trött på allt!
Någon som vill umgås med mig i veckan/helgen?
Puss

"De flesta flickor skulle inte drömma om att göra de saker de drömmer om"

Alla behöver någon som älskar än, så enkelt är det. Man behöver någon som visar det för en, inte bara säger det.
Vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss.
Jag önskar bara alla människor hade förstått det, visa vart man står i ens liv..är viktigt.

Vissa gånger har man svårt med vänner, kärlek, familj även andra saker. När man visar sig svag och tillbaka dragen så är det oftast ett rop på hjälp. Man behöver närhet, man behöver en vän.
En vän är en person som kommer när andra försvinner.

För att sedan nå sitt mål om lycka och möjligtvis frihet till att göra det man verkligen vill.
Alla har en dröm, och behöver alltid en knuff in i det, för att nå det.
För att komma till källan måste man simma mot strömmen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0