ily

Min absolut första bloggdag, jag som aldrig trodde den skulle komma. haha!
Dagen började såklart med illamående, för er som inte vet så har jag jämt ont i magen nu för tiden & imorse var det extremt, men sket it och åkte till skolan ändå, men det var rätt okey ändå eftersom vi hade tema dag. Ganska lugnt vill säga!  Var inte så seriöst arbete på datorkunkskapen dock, jag och ett gäng coolingar hade annat för oss. Typ löste kluringar med tändstickor ni vet? och snacka skit. Helt okey trevligt.
  Skulle egentligen vart med sötsophia idag,men det vart inte av så jag åkte och köpte en photoshop tidning istället, så får vi se om jag får ut något utav den, jätte dyr var den iallafall :o 129 jäkla kronor för en tidning,huuh.
imorgon är det fucking fredag aso, ska på party med rätt najsigt folk. Hoppas på en trevlig kväll, trots att jag vet att den kommer bli jobbig pga min ångest, men jag ska göra så gott jag kan för att hålla humöret upp sophia, för din skull.
Jag sitter just nu och typ saknar närhet, och så saknar jag min stephanie en hel del. Jag hoppas på att vi får tid till att ses snart, jag och sophia saaaaknar dig.. mycket!




dagens citat:

"En väns rätta plats är vid ens sida när man har fel. Vem som helst kan stå vid ens sida när man har rätt."


Kommentarer
Postat av: stephanie

Vet du, jag älskar dig.

Tvivla inte på det.

2008-11-27 @ 18:30:35
URL: http://sznap.blogg.se/
Postat av: Barre

Välkommen till bloggen. ^^

2008-11-27 @ 20:04:34
URL: http://forkmaster.blogg.se/
Postat av: amelie

klockrent citat :)

2009-05-29 @ 19:32:18
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0