Fredag

Sovmorgon.
Åkte till skolan med Emil.
Betygsnack på engelskan.
Stan med Emelie sedan hem till mig och käka lite granna.
Emil kom hit, käkar.
Ska snart till Sävja och bli upphämtade av Svenne.
Åka till Alsike och fira min brors födelsedag.
Ah, sammanfattning på hur min dag ska och har sett ut!

Helgen.
Imorgon ska dagen spenderas med min mamma och syster på förmiddagen.
Sedan kalas för Lucas, och efter det har jag ingen aning.
Söndag, jobba ( avslutning på simskolan ) Sedan jobba lite till, den här söndagen kommer se ut i princip som den förra.
Ska förmodligen sova hos Emelie, mys.

Kort och enkelt.
Puss och krya på dig Amelie

Kommentarer
Postat av: amelie

Jag vill gärna hinna träffa dig i helgen om det går :)



Tack, jag kryar på mig så gott det går :D

puss

2009-05-29 @ 19:10:43
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0