Fredag

Härliga fredag!
Vaknade för inte så länge sen, sitter och pratar engelska för mig själv, för idag är det Eng. speaking nationellt!
Sitter och smuttar på min vanilj yoghurt och snackar, haha! Ska snart hoppa i duschen för att sedan ta mig till skolan som börjar 14.00 för mig idag, skönt.
Idag ska jag jobba, Träffa min syster på stan om så möjligt, sedan på bio ikväll (hoppas jag).
Och svaret på kommenteren i inlägget tidigare är; Jag jobbar på städ hos min pappas jobb 2 dagar i veckan, samt simskolelärare 2-3 dagar i veckan. heh.
   Den här månaden kommer jag ha as mycket pengar typ, men ska spara så mycket jag kan. Ska ju försöka ta oss neråt i världen. Vad har ni för planer i sommar?
Jag saknar stephanie. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0