Onsdag

lång helgen.
Vart en cool lugn vecka med massa mys, typ.
I torsdags har jag ingen koll på vad jag gjorde, ledig från jobbet var jag i alla fall. Men mer vet jag inte
Fredag eftermiddag/kväll var jag med mina älskade vänninor från knivsta hade en trevlig dag. Alltid trevligt att träffas.
Lördagen åkte jag med mamma på en dagstripp, gick upp as tidigt för att sen somna i bilen så inget vart av. ha-ha
Sedan träffade jag emil och vi åkte ut till bodarna och åt middag och kolla på robinson. Trevligt! Sen sist av allt, söndag... Hemskt, jag jobbade exakt hela dagen. Först simskola 09.30 till 13.00 sedan direkt till Sh och städade sen vidare till fyrislund och städade på Karolas jobb ( emils mor ). Som ni kanske förstår har inte min helg vart allt för livad.

Måndag- inget
Tisdag- var med Emelie hela dagen i princip, vi satt ute i solen med jordgubbar och Vindruvor. Vi skulle ha gått på stan och solat lite mer också, men blev inte av eftersom dom ringde från jobbet och ville ha dit mig.. suck

Mitt mående i dagsläget.
Jag mår bra som person, har mina nära och kära dvs. allt som krävs för att må bra egentligen.
Har väl mina vanliga tankar, men dom är bara till för dom som bryr sig så det är inget jag skrev nu.
Jag är tacksam för de människor som finns kvar i min omgivning, ni är Väldigt omtyckta.

Aja, peace out. Amelie är cool


Kommentarer
Postat av: amelie

vi är coola ;)

2009-05-27 @ 11:53:19
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0