Hel härlig helg

Jag har inte uppdaterat, jag vet! Jag har inte haft tid. Typ.
Jag har vart på 20-års kalas hemma hos tim (sophia wilsbys) pojkvän i fredags, käkade och hade det trevligt.
I lördags var jag på stan, själv. Hittade lite spännande saker, som jag såklart köpte.
Senare mot kvällningen bar det av till Blå wingen o festa. Jätte roligt!

Igår, söndag- så var jag med sophia och siri på Bio, Zombieland. Inget 5+ direkt. Den var inte värd att se på bio om vi säger så. Tjejerna sov sedan hos mig och idag har vi vart lite på stan. Köpte lackleggings och en tröja.
Jag behöver skooor! jag hittar Verkligen inga som är snygga, uruselt. 
Jag kan berätta lite i förväg om vad som kanske kommer ske i veckan, eftersom jag är så dålig på uppdateringar.. heh.

Imorgon ska jag till tandläkaren vid 09.00, sjukt ovärt. Senare på dagen, runt 17.00 ska jag jobba, sen blir det att umgås med damerna. Får se hur kvällen lider!
onsdag ska jag vara barnvakt åt mina bröder, eller vi ska snarare ha en "syskon kväll" Vi ska gå på bio, och ha tvspels kväll. mysigt! :*
Torsdag blir det arbete som vanligt på eftermiddagen, sen får vi se..
Kanske nå roliga halloween partys?

hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0