-

Jag hatar pissvädret hemma i Sverige just nu.
Och det finns så lite att göra, jag vill borta Nu! Jag ska verkligen spara allt jag kan till början på nästa år,så bär det iväg någonstans där kyla inte existerar.
Jag och stephanie har ju planerna för att åka till London och shoppa, och det ska fan bli av..
Sen har jag och emilbaby bestämt att vi ska ta oss någonstans på sportlovet,ngn som är på?
Karln fyller ju 18 när som helst fan, o jävlar vare ska firas. haha,visst bejb?
men iallafall, så struntar jag nästan i vart jag kommer, så länge jag slipper så och huttra som ett jävla djur för att jag fryser sönder mig, heh.
   Sophia den jäveln åker till USA/Hawaii om 9 dagar typ, så sjukt jävla orättvist,fast du förtjänar det gumman.
Hon ska spendera jävla Nyår på hawaii, hur lyxigt låter det inte liksom? Nu ska jag ta ur fingret ur örat och se det fina med vädret här hemma... om det nu finns ngt.

Dagen har vart såå slapp. Jag satt på alarm för att åka till emil på morgonen innan skolan, men tror ni jag orka gå upp? nehejru, det blev inget utav det. Utan jag sov till halv 11,sedan var det iväg till skolan. haha, så jvla lat.
Och så måste jag passa på att Gratta Sophia gumman i efterskott, hoppas du fick bästaste födelsedagen & jag älskar dig. Vet du en sak bejbi? jag har en present idé åt dig, som förmodligen kommer till dig på onsdag!hihi.puss baby

Kommentarer
Postat av: sophia

Puss på dig gumman, du är underbar :D

2008-12-09 @ 13:39:59
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/
Postat av: amelie

lyckost sophia! :)

2008-12-10 @ 09:44:47
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: emil

klart som fan de ska firas! elle nåt ;) <3

2008-12-10 @ 21:02:07
Postat av: Stephy.

LONDON BBY

2008-12-12 @ 09:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0