birthday

Det är min födelsedag i dag, som många utav er vet.. Den startade väldigt hastigt med en "kör" utanför dörren. Då fick jag paket på sängen, och även tårta. Blev väldigt mycket sött där på morgonen så jag hade problem under dagen, men det löste sig minsann. Min natt/dag har vart hektisk på telefonen, folk jag trodde glömt bort mig skickade till och med sms, tack så mycket allihopa,det betyder mycket.
Skolandagen har vart ganska spännande idag asså, vi har haft media kampen.. alltså det går ut på att samla så många poäng under året som möjligt, och i denna kamp kunde man samla på sig några poäng. Ludde som var huvudet i detta i min grupp, är i gran canaria.. Så det blev inte riktigt som vi tänkt oss, så vi var tvungna att snabbt som fan skrapa ihop det sista av materialet. Jag var Jätte stressad. Usch va jobbigt det var, jag höll på att gå i bitar när de sista materialet skulle in i sista sekund, Stackars kajsa som var tvungen att stå ut med mitt humör just då, haha! förlåt.
Men vi slutade mycket tidigare så det blev så att jag åkte ner på stan med Daniel, skulle försöka hitta lite utav det sista julklapparna, Men icke sa nicke.. Det blev ju inte alls av! Vart typ så att Daniel skämde ut sig istället, med att typ välta ut all parfym som stod på borden, i åhlens, lite kul jö. Slutligen lite smink krig, Men gav mig snabbt. Vid halv 4 tiden kom emil ner på stan och gjorde oss sällskap, dom kekade på Jalla. Efter en liten stund begav sig Daniel till bussen så jag och emil bestämde oss för att gå och kolla på ettt par byxor pojken ville ha, höh<3 Men det blidde inget, utan det bar av till bion istället, vi såg twilight.. Jätte fin film, det tyckte dock inte emil. (haha)
Men tack för en mysig kväll babe. Puss på alla min älsklingar.

Kommentarer
Postat av: amelie

grattis igen :)

Vet ni vem som vann tävlingeännu :P?

Hade tänkt att se den filmen jag med, så den var alltså bra.

Vi ses påfredag troligen.

2008-12-03 @ 21:35:29
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0