lucia helgen

ill tell u about my weekend!
Fredag- buffert dag i skolan, fick inte alls så mycket gjort som jag hade tänkt mig.. fy!
Jag satt och spelade tetris istället, medans emil satt och kolla på, stackarn. Efter många busstids ändringar pga tetris och vänta i skolan med steph, så bar det iallafall av till staden och handlade lite underkläder, sen så for jag och empa hem till mig och typ tog det lugnt,och kollade på idol. Bäst att kevin vann! myys :*

lördag- Familjen kom in runt 08.00 och sjöng för mig och min syster, eftersom min syster fyllde år,och jag vart firad i efterskott. De hade fixat ordning frukost på sängen åt mig och emil,men inte käka vi det inte.. Vi sov vidare,såklart!
Runt 13.00 kom släkten på besök, firade oss. käkade alldeles för mycket denna dag, herregud. Runt 16.00 åkte jag och empa in till stan för att sedan ta tåget till Gävle, det gick som på räls vettu.
   Var framme i lagom tid,och vart uppplockade av familjen sundqvist/östlund,haha. & åkte till scandic på julbord, Väldigt mycket mat vill jag lova! Jätte trevligt.
Vi sov kvar hos emils morfar som var så jäkla tokig, haha galen man. 
söndag- vaknade runt 10, sen var det av till "köpis" , ngt köpcentrum som var liknande gränby typ. Det mest chockerade var att jag träffade Johanna där! i gävle!? Trevligt att ses iallafall. Vi stanna inte så länge, så det bar av hemåt till Uppsala.
 
nu vet ni en del av vad som hänt i mitt liv under denna helg!

dagens citat "Män vill alltid vara en kvinnas första kärlek - kvinnor vill vara en mans sista äventyr."

Kommentarer
Postat av: "empa"

hahah, thankyou for the weekend :*

2008-12-14 @ 21:53:48
Postat av: Johanna

haha liiite chockad blev man ju ;)

2008-12-15 @ 16:27:58
URL: http://ojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0