fredag!

Dagen vart inte som tänkt, jag försov mig! Vart skit grinig på folk i min omgivning eftersom jag hade verkligen behövt åka till skolan, men nu äre lite väl sent påkommet. Men nog om det.
Idag så blire hem till mig och hämta min plånbok, sedan vidare till gottsunda och betala vårat godis till ikväll sen hem och byta om och träffa Caroline, vi ska runt 20.00 till en vännina till mig, så kallad Rasmus och partaja lite, dock förfest sen vidare till Lurbo festen.. Får se hur det blir med det, men kvällen blir nog förmodligen rätt lyckad ändå. Med rätt sällskap så är det mesta crazy. Sen spenderas nog natten i bodarna, hemma hos ralle, om inte något annat planeras.. Med mig vet man aldrig, är sån jävla oplanerare så det finns inte. Säger jag en sak, så blir det alltid en annan plan, trots allt. haha, så fail ^^ Äsch nog med skitsnack, skriver när jag får tiden till det, sitter faktiskt just nu på engelska lektion. Hoppas ni får en trevlig kväll, puss och hej leverpastej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0