gårdagen

Gårdagen vart helt okey lyckad faktiskt, började med att jag och sophia var med arpine i Gottsunda och fixade sakerna inför kvällen, umgicks en liten stund sedan tillbaka hem. Skulle egentligen träffat carro hemma hos mig, för att sedan åka vidare till Rasmus. Det slutade dock med att jag åkte dit själv. Blev uppmött av emil för att gå igenom den långa skogsstigen. För er som inte vet så är det väldigt långt, och mörkt där ( på kvällen ), väldigt läskigt. hihi, men vart ju uppmött som tur var. När vi väl kom till ralle vare bara korvar där, så jag väntade på att Sophia skulle komma och liva upp stämningen en aning, haha. Det var ju såklart trevligt under kvällen eftersom sällskapet var det rätta. Vid 10 tiden gav vi oss iväg för kvällens " höjdpunkt " ... lurbo, vet inte riktigt om man kan kalla det så, men iallafall.. Det var ganska trevligt där, trots att jag inte gick in så träffade jag på några "föredättingar" ,alltså människor jag inte träffat på ett bra tag, lika trevligt som vanligt (såklart). Men det var inte super coolt att hänga utanför, så jag och emil drog tillbaka till rasmus. När väl resten av ligan kom tillbaka så vart det nedvarvning med -kent. Det var ju ganska ballt ändå, kände ju jag.
Har inte så mycket mer att berätta om från kvällen, för nu.. dagen efter, kommer jag inte ihåg mycket alls om vad som hände/sades. Sophia var iallafall party, Hade värsta hawaii utrustningen och grejor, och barbent.. sjukt kallt kvinna! hah, men sen vart det ju en tragedi för dig gumman,
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0