hemsk morgon!

Idag vaknade jag upp runt 04.00, låg och vände och vred fram tills 04.40 då jag bestämde mig för att kliva upp ur sängen eftersom jag inte gjorde någon nytta där liksom. Så jag gick upp och åt 2 ipren, sedan försökte jag äta lite frukost. Och allt detta pga en Jävla mensvärk. Det är nog den värsta jag vart med om, någonsin. Jag höll/håller på dö typ.
Jag som verkligen hade sett fram emot en bra början på veckan och fått massa gjort under lektionen, men icke då.
Jag gick ned efter frukosten för att försöka ta mig iväg i alla fall, så jag sminkade mig färdigt. Men under tiden så kände jag hur magonten bara vart värre och värre, och sen så.. Kom det upp!
Förstår ni eller, jag hade sån mensvärk så jag spydde! fyfan säger jag bara.
Nu ligger jag här i alla fall. Svin trött, men kan ändå inte sova pga magen.

Emil åkte precis här ifrån. Fick nästan tvinga honom för att åka till skolan. Han ville stanna hemma med mig, men det blev inget! han ska åtminstone kunna sköta skolan. aw lilla<3

Idag ska jag till enheten tror jag, om jag blir bättre vill säga. Sedan försöka hinna med mitt spinning pass som jag har bokat! känner verkligen hur skönt det vore att få träna lite, känns som evigheter sen sist.
    Imorgon blir det skivstång, as bra! Sedan spinning igen på torsdag. Vet inte riktigt hur veckan är upplagd ännu, men ser fram emot en lyckad vecka!

Nu ska jag försöka vila lite. Hörs sen!
 

Kommentarer
Postat av: amelie

oh det låter soft med träning.

Men usch med mensverk alltså.

2009-01-26 @ 13:02:41
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag vet hur det känns att ha så ont så man spyr :S Inte roligt!! :( <3

2009-01-28 @ 17:55:11
URL: http://ojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0