söndag

jobbar hela dagen fram tills nu, kom hem och skulle göra god mat som vart Helt fail, så nu äter jag macka! kul.
jobbar hela veckan utan tors & lörd, jätte mycket att tänka på. i helgen har jag vart i västerås, vart på restaurang och jobbat. Jag kommer förmodligen snart att skaffa lösen till min blogg, och för er som vill ha det när det införskaffas så får ni säga till på något sätt! :)
Just nu sitter jag och saknar empa som är på jobbsak, men han kommer till mig efteråt. Jag saknar även stephanie väldigt mycket. Fan att allt bara ska förändras, varför kunde det inte vart som förr..

Nu ska jag diska typ. hare bra!


Kommentarer
Postat av: amelie

Önskar att det vora som det var i början av skolan :)

Fast det är endå helt ok!

Jag vill ha lösenordet ;)



Hoppas valpen var gullig!

2009-05-20 @ 23:49:07
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: louise

mm, "väldigt ok"

2009-05-26 @ 08:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0