Tisdag

Uppdatering!

Inte skrivit på bloggen på ett tag. Om jag ska vara ärlig så hade jag nästan glömt bort den!
Hur som helt, en liten snabb nyhets visning på mitt liv. haha
Har bott i lägenheten 1,5 månad nu, går jätte bra. Inte några problem med ekonomin, så det är super!
Jobbar 4 dagar i veckan, i genomsnitt. Går bra det med.
Har typ inget kvar att göra i skolan, så det är super skönt. Imorgon är det nationella matte, längtar inte alls.. är skit orolig, eftersom jag redan vet hur det kommer gå. IG vill säga.
Imorgon ska jag till frisören, färga och klippa tror jag. Tänker inte avslöja i förväg, utan ni får se sen! hihi.
Har börjat spara pengar den här månaden, så vi snart ska kunna ta oss på våran efterlängtade resa i sommar! Blir Förmodligen franska riviäran, skönt. Nu ska jag börja med matten och tvätta, ha en bra dag. Puss på er alla som bryr er<3


Kommentarer
Postat av: amelie

Men provet gick bra ska du se!

Nu blir jag nyfiken på frissan!

Ojho, franska riviäran låter inte dåligt.

För min del blir det nog soliga sverige, åland :P

2009-05-13 @ 14:38:43
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Johnna

Vart jobbar du? :) <3

2009-05-15 @ 11:16:48
Postat av: Johanna

Vart jobbar du? :) <3

2009-05-15 @ 11:17:07
URL: http://ojohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0