längtar

åh jag längtar såå efter kläderna jag beställt. Två klänningar, en från nelly och en från asos. Två tröjor, en från nelly, en från asos. 2 par skor, nelly. Allt är så fint, och jag hoppas att det sitter lika bra också. Annars blir jag tvär sne. Kan lägga upp bilder på sakerna sen!

Idag vaknade jag upp glad, dock väldigt ont i magen. Tror jag typ har urinvägsinfektion? Ondare än man kanske tror faktiskt. Jag ska till vårdcentralen någon dag i veckan.
Jag hade idrott i skolan, vilket jag absolut inte skulle klarat av + foto, som jag gjorde hemma. Så jag hamnade inte efter, vilket känns skönt.
Jag åt lite vitaminer och tog ipren efter jag vilat ett tag, sen var jag på topp igen.. typ, så då åkte jag med Mamma och Eva till Ulriksdal (en trädgårdshandel) samt till ett helt nytt köpcentrum i typ sollentuna? as stort var det i allafall. Jag köpte en kjol och ett armband. Vart ju inte jätte mycket shopping.

Längtar tills i helgen, trots att inget speciellt ska ske. Känns bara skönt med tid för vänner. Vilket man kanske har i veckan, men det blir typ inte av i alla fall märkligt nog :o
Imorgon ska jag träffa Linda och ta en fika på stan, sen får vi se?

Jag har väldigt dålig fantasi, men funderar på att skriva om något speciellt. Har ni något ämne jag skulle kunna skriva om? något ni är intresserade utav att veta min åsikt utav? Bara skriva.
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0