lika duktig som alltid

Jag ligger i sängen och äter frukost! Ja, jag vet att man ska vara i skolan vid det här laget men jag har faktiskt bara en lektion idag och jag har gjort uppgiften hemma, och redan lämnat in den! så bra är jag. Typ i alla fall.

Jag skrev klart mitt PM idag. Skrev om Eddie Funkhouser. Om ni inte vet vem det är så ska jag berätta lite snabbt.
Han är en utav världens mest eftertraktade makeup artister. Samarbetar med Amway, där faktiskt Edvins föräldrar jobbar. Lite coolt!

Jag och Sophia skickade ut evenemang igår angående mitt barnkalas. Inte riktigt så illa kanske, men jag ska ha kalas på blåvingen när jag fyller år. Och det ska bli dunder! Jag känner dock att jag inte är den bästa på skicka evenemang, för att idag när jag kollade så hade typ 100 st oinbjudna gäster hamnat i listan. hmm..
Så jag var tvungen att sitta och pula med det här jätte länge. För er som faktiskt är bjudna och ska komma. DET KOMMER BLI SKIT ROLIGT!! oroa er inte över att det ligger lite öde, det är rätt simpelt att ta sig, och det är så värt det. Kom igen bara, tagga till.
Komihåg.. Det är tema på partyt! Om jag ska vara ärlig så vet jag faktiskt inte själv vad jag ska ha på mig. Har en liten små aning vad det kan tänkas bli, men det får ni se då isåfall.
Om det är några killar som läser, så kom ihåg. FANCY! ha på er skjorta/kavaj/slips. Vad som helst, så länge ni är uppklädda :D inget tjafs. För er tjejer, tänk er.. cocktail, hollywood. Lite så! Det är i alla fall min och Sophias uppfattning.

Nu ska jag fortsätta plugga..
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: arpine

jag ser verkligen fram emot den 5 december för då jävlar slår vi klackarna i taket!



Postat av: louise

Tycker fan det är konstigt att det får finnas såna priser på Hm ;)



Svar: Jag tycker också att det är sjukt...Men å andra sidan så är han en väldigt känd desinger. Men fortfarande....

2009-11-16 @ 19:27:02
URL: http://aarpine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0