love is mostly a war

nya modet!
Att bli sjuk?
alla är sjuka, hela tiden. Krya på er!

Jag är sjuk, har mensvärk, ont i huvudet, typ urinvägsinfektion o något fel på mina fötter o händer. Dom brinner upp. Usch, jag gillar inte detta, trots att det är mode o vara sjuk. (hehe)
   Vet ni vad som går på tv? Emil i lönneberga. Värsta nostalgisk blir man.
Mamma har precis badat Guzz o Ludde, haha dom är helt rabiata och springer i 110km/h på vardagsrums golvet, haha så fula.

ISpelar ingen jätte stor roll att man är sjukling idag. Jag hade ändå inga speciella planer. Jag tänkte träna, men det är inte möjligt.
Imorgon ska jag till skolan i alla fall, jag måste. Jag kommer ligga efter så mycket annars.
Jag börjar tappa stinget kring skolan. Jag behöver en push.

Jag har en känsla av att något bra kommer hända. Eller att någon uppenbarelse kommer ske. Det känns ganska läskigt, men samtidigt bra. Vet inte vad det är, men det visar sig väl. Hoppas på något gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0