Media- måndagmorgon

Jag trodde jag drömde imorse när klockan ringde. Jag trodde inte det var sant! Gud va mörkt det var. Inget ljus från något håll, jätte jobbigt och jag var i koma typ.

Jag vill handla kläder/smycken/skor. Rubbet! jag känner mig verkligen som en prylbög. Vill bara ha mer, hela tiden. Känner ni igen er? Det är såå jobbigt när man inte har pengar till det. Uff*.
Måste bara berätta hur bra jag är på harpan, jag har det spelet på telefonen och har kanske spelat det 20-30 och endast klarat det EN GÅNG. im failed, really. (haha)

Jag hoppas att jag får en överraskning i brevlådan idag.
Kan inte bärga mig. Sen blir det hårdträning. Måste komma igång igen, har degat lite senaste veckor. fyskäms!
Jag har en känsla om att den här dagen verkligen kommer bli bra, eller kanske inte BRA. Men att jag kommer Må bra!
Jag är jätte hungrig, så jag ska nog köpa något smaskigt att tugga på när skolan slutar. Har bara en lektion idag, så det är kanoners.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0