shame on you

Spårad Fredag. Började riktigt trevligt, sen fick Lollo flipp och var tvungen att åka hem. Illa!
 Äsch. Lördag så var jag o handlade lite, var på min brors grav och gratta honom. Inget särskillt hände på Lördagen. Söndagen var det partaj för min lillebror som fyllde 7år. Var där med släkten. Sedan vidare till alsike där det vart kortspel och mys.
Sen idag har jag vart på stan och handlade lite smått o gott. Vilket jag alltid gör när jag går på stan, jag kan verkligen inte motstå!

Lite allmänt om mig nu förtiden då.
Jag mår ganska bra fysiskt, ont i näsan dock. Ramlade i golvet med Olivia över mig i Fredags, så den är lite svullen ;D haha.
Jag mår sådär psykiskt. Vet inte riktigt vad det är som tar emot, men jag känner typ att jag går igenom någon typ av kamp. Nog om det!
Jag har det bra med livet, har mina nära och kära. Tacksam!
Hur mår ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0