Onsdag

Onsdag.
Ingen värst speciell dag om jag får säga det själv.
Väldigt mycket stillsamhet och sorgsenhet i vardagen nu känner jag, usch..
Alla vandrar sina egna vägar, varför inte göra det tillsammans så får man lite stöd? Det är upp till var o en, men jag tycker alla behöver en liten push ibland för att stå på benen ordentligt. ( come to mama ) haha.

Ska träna idag efter skolan, skönt. 
Tränade igår med, har fetaste träningsvärken i armarna, på vissa ställen. ( typ armbågen, kan man ha det. haha )
Som sagt, ska o träna efter skolan med sophia. Tror vi åker ner mot staden efteråt och kanske äter på Cupido :D? gött.

"Den största lyckan är att veta att någon behöver dig, att känna dig behövd"
 
För er som inte riktigt vet hur man ska behandla en vän, en kärlek osv. Tänk på detta ordspråk :
"den som ruvar på hämd, håller sina sår öppna."

Puss!

Kommentarer
Postat av: amelie

När jag skaffat friskis o svettiskort spinnar vi :)

jag kommer göra det 2ggr i veckan, och kör säkert lite gym efteråt :)

2009-10-14 @ 13:17:45
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: amelie

Min dag känns piss idag, så det är därför jag har har varit lite off... men så är det ibland!

Men lovar att jag ska vara gladare imorgon <3

2009-10-14 @ 13:18:30
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: sophia

Cupido var ASGOTT!

Där äter vi mera :D

2009-10-14 @ 18:56:35
URL: http://sophiamarsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0