underhållande helg

Nu börjar helgen!
Kvalborg imorgon-titta på g-rabbarna när dem spelar sen festa. Det vet jag det.
Valborg-vad händer? Jo men vi hade väl planerna att slå oss ner någonstans och grilla sedan ta dagen som den kommer.
Lördag- antingen till sthlm och kolla när basement spelar Eller åka till rock out festival och kolla på crashdiet. Det återstår att se!
söndag-jobba.
Åh vilken härlig helg, i like<3

Idag mår jag super bra psykiskt, och det ska man fira. Hur firar jag det? ehähö. Typ åka in till stan träffa Hc en stund? Träffa min snygga g-rabb. Låter som en plan.
Jag ska inte ut (supa) idag!! Det är första onsdagen på hur länge som helst som jag skiter i det. Hejja mig!
Fast EN öl? det har väl ingen dött av. Får se om jag får med ludde någonstans (a)
Nu ska jag äta lunch. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0