Äntligen lördag.

ärligt talat så är det inget speciellt med idag.. Men det är så skönt med helg!
Igår var vi och firade Erik Bjurling som fyllde 18 eller han fyller egentligen idag. Han tjuvstartade lite bara.
Vi hade en rätt galen kväll där, må jag medge. Mycket trevligt.
Kvällen avslutades på BurgerKing, vilket vi hade längtat till.. men när jag väl åt min hamburgare så var den riktigt äcklig. Så ovärt! Sen gick vi hemåt. Sophia ramlade och gjorde illa höften. Sånt jävla flyt <3
Jag vaknade upp så frutkansvärt bakis. Glömde både mitt vin och tröja hos Erik, inte alls för smart.

Under dagen har jag mött Mamma och Cecilie på en lunch på gränby centrum! såg Emelia, men hon såg inte mig :o även fast jag vinka och grejade. Så kan det gå.
Nu sitter jag hemma och funderar på hur kvällen kommer bli. Tror vi ska hem till Emil, vet inte vad han heter i efternamn. Och festa lite granna :) Får se hur det blir helt enkelt, annars kanske jag och Sophia Wilsby tar oss till björklinge.

Nu känner jag att det är dags att slänga i sig några koffein tabletter, sen tagga till.
Vi hörs sen. Puss

Kommentarer
Postat av: S

vi borde ta det lugnt med dom, vi har ju sett resultaten...

2010-02-07 @ 11:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0