En måndag. Är det fest?

Idag är det måndag. Jag dygnade.
Jag är trött som fan, men jag är sugen på fest.
Sophia har precis åkt hem. Det är inte så jätte party faktiskt.
Kom hit och festa med mig.. Nu?
Imorgon är det buffertdag i skolan och ska göra 3 prov om jag hinner med, annars blir det kanske åtminstone 2.

Som jag sa, jag dygnade inatt igen. Jag tittade på torkel i knipa, den var inte lika rolig som jag mindes? dock var jag mindre sist jag såg den och inte lika trött.
Så gjorde jag och oliven lite roliga saker igår. Ni ska få se vart vi hamnade. Jätte fin "teckning".
Idag har jag och Sophia haft en liten "måbra" dag.. fast resulterade i typ " JAG KOMMER SPYY" för att vi käkade så mycket haha. Vi åt grillad kycklig och potatissallad till middag och sedan vitchoklad med bananer. Men bananerna smakade bara torrt och strävt, så det lockade inte.
nog om det, blir det fest ?



FIN VISST!??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0