I follow my gut feeling, but this aint right

Jag har en stor känsla av att något inte stämmer.. jag vill bara hjälpa. En dag kommer du tacka mig.

tänkte berätta lite vad som händer i min vardag just nu.
Jag jobbar lite som vanligt.
Jag har börjat övningsköra, som går jätte bra faktiskt.
Jag har ingen pojkvän, som är jätte skönt det med.
Jag har massa underbara vänner att lägga energi och tid på. Puss.
Jag har det Jätte svårt i skolan, har ingen bra närvaro.. jag mår inge bra över det, har ångest som fan och känner mig jätte stressad.
Jag må medge att jag är lite shopaholic, jag kan inte motstå! Jag förstår Verkligen inte hur mina pengar räcker till allt jag köper. För jag köper ca 5 nya plagg i veckan, vilket blir 20 i månaden, vart tar allt vägen?

Menmen, jag tycker att livet är rätt härligt just nu. Inte skolan, men livet.
Jag längtar till helgerna, redan på söndagen. Jag vill ha fest nu. Ut och träffa människor och röra på sig! åh.

Nu ska jag gå, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0